Friday, June 28, 2013

Sekadar Berkongsi

Saya bukan nak untung tetapi sekadar ingin membantu apa yang termampu :-

S- Kenapa saya jual Jamu Susuk Dara?
J- Saya dah try, dan ia berkesan. Sebab tu saya nak kongsi kebaikan jamu ni

S- Ada kesan jangka panjang tak kalau guna terus?
J- Ada. Dalaman akan menjadi semakin sihat, rapat dan ikatan kekeluargaan pasti lebih bahagia. Bila di tempat kerja dan berjumpa kawan2 lebih yakin, x malu atau bimbang pasal bau mahupn basah. Kan gembira mcm tu...

S- Produk JSD ni untuk kaum hawa saja ke?
J- Kami ada produk utk kaum adam juga. Dan juga produk2 yg boleh digunakan oleh mereka seawal usia 2thn.

S- Tengok testimoni dan penerangan produk lebih menjurus ke arah 'aktiviti malam' je. Takde untuk sakit2 lain ke?
J- Eh, ada.. kebanyakn produk2 kami serbaguna/multipurpose. Ada yg boleh melegakan senggugut, lenguh2, sengal2, sakit sendi (MDH Lotion). MB Slim Soap boleh haluskn kulit dan hilangkn parut2. Jamu Jalinan Cinta dan Jamu Aku Dara boleh legakan simptom resdung. Masker V boleh digunakan bayi utk legakan ruam2, gatal2 akibat peluh, keringkan luka dgn cepat, dll. Serbaguna, kan.. All in 1.

Masih x yakin lagi utk guna? Cuba dgn Masker V dahulu yg berharga RM25 je atau pn Feminine Wash (RM48) kami yg cool dan beri rasa bersih yg berpanjangan. Anda xkan kecewa!

No comments:

Post a Comment